امیررضا خادم: استقلال و پرسپولیس قابل واگذاری نیستند

​​​​​​​معاون سابق وزیر ورزش گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس شرایط واگذاری به بخش خصوصی را ندارند.

به گزارش ایمنا امیررضا خادم در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: آن چیزی که باید در وزارت ورزش باید اتفاق می‌افتاد رقم خورد و از آن به بعد باید سازمان خصوصی سازی قیمت را مشخص می‌کرد و دولت هم نظارت می‌کرد. وزارت ورزش یک عضو از این مجموعه است. در زمان ما این اتفاقات رخ داد.

وی ادامه داد: شرایط برای واگذاری فراهم شد و پاکت‌ها هم باز شد اما بعد از آن حواشی رخ داد و حالا بعد از چند سال به نظر می‌رسد همه راضی هستند که در آن زمان به برنده‌های پاکت‌ها باشگاه پرسپولیس واگذار نشد.

خادم که با برنامه گل طلایی رادیو جوان گفتگو می‌کرد ادامه داد: برای قیمت گذاری باید افراد متخصص نظر بدهند. قیمت‌های قبلی را هم سازمان خصوصی سازی گذاشته بود که خیلی هم بی ربط بود.

معاون پیشین وزیر ورزش ادامه داد: با اطلاعاتی که از دو باشگاه پیدا کردم و با وزیر اقتصاد وقت هم صحبت کردم و شرایط را بررسی کردیم متوجه شدیم که این واگذاری اشتباه است اما زمانی که تصمیم کلان بر واگذاری بود تمام تلاشمان را کردیم که این اتفاق صورت بگیرد. در نهایت چهار نوبت مزایده برگزار شد اما این اتفاق نیفتاد.

اما الان صحبت چیز دیگری است. در سال ۹۷ که بودجه سال بعد بسته می‌شد در رایزنی‌هایی که داشتم اولویت را گذاشتم که این دو باشگاه وارد بورس شوند. این موضوع را به مسئولان وزارت ورزش هم گفتم. فرابورس هم شرایط خاص خودش را دارد و با بورس متفاوت است.

امیررضا خادم در مورد اینکه این دو باشگاه قابل واگذاری هست یا نه گفت: انتهای این ماجرا این است که این دو باشگاه نه قابل واگذاری هستند و نه به نفع بخش خصوصی هستند.

منبع: مهر

کد خبر 422335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.