شهادت سه پاسدار سپاه کردستان در دیواندره + اطلاعیه

قرارگاه حمزه سیدالشهدا با انتشار اطلاعیه ای از شهادت سه پاسدار سپاه بیت المقدس کردستان در شهرستان دیواندره خبر داد.

به گزارش ایمنا قرارگاه حمزه سیدالشهدا ظهر امروز سه شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای از شهادت سه پاسدار سپاه بیت‌المقدس کردستان در دیواندره خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به استحضار مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند امروز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹ در پی درگیری نیروهای جان بر کف سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه بیت‌المقدس و معاون عملیات قرارگاه استانی شهید شهرام فر کردستان پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه امنیت پایدار استان کردستان به درج رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ شکیبا در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه دو نفر دیگر از رزمندگان غیور اسلام، جعفر نظام پور و محمد شکری پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

این فرمانده فداکار در این اواخر در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نورزید و در کنار مردم، همراه با سایر تلاشگران عرصه‌ی سلامت، به عنوان یک مجاهد فی سبیل الله تلاش مومنانه و مجاهدانه نمود.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مجاهدان عالیقدر به محضر مقدس حضرت ولیعصر (عج) و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور و قدرشناس استان کردستان و آحاد رزمندگان منطقه‌ی شمال غرب و خانواده معظم شهدا و بالاخص به خانواده آن شهیدان والامقام، بر ادامه راه این شهیدان تاکید می‌نماید.

کد خبر 422326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حبیب IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    1 3
    سلام بر شهیدان راه حق
  • اردشیر GB ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    1 1
    به خانواده محترم شهداء تسليت میگویم، بمناسبت فقدان این عزیزان آرزوی تندرستی، پایداری و صبر برای باقیمندگان عزیز دارم. براستی اینان قهرمانان اسطوره ای کشورمان هستند. یادشان جاودان.