به زودی یک تاریخ برای از سر گیری لیگ های مختلف اعلام می شود

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به کشورهای عضو، از آنها خواسته تا تاریخ آغاز بازی های لیگ خود را اعلام کنند.

به گزارش ایمنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در این نامه از کشورهای عضو خواسته تا با تدوین دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه علیه کرونا باید زمان برگزاری ادامه بازی‌های لیگ که به دلیل شیوع همین بیماری متوقف شده است را به آنها اعلام کنند.

این در حالیست که بیش از دو ماه است قابت های لیگ‌های مختلف فوتبال به دلیل ویروس کرونا و شیوع بیشتر آن متوقف شده است و سرنوشت لیگ‌های مختلف در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با وجود آنکه هنوز بحران کرونا به پایام نرسیده است کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال این است تا لیگ‌های مختلف از جمله لیگ قهرمانان آسیا برگزار شوند.

مسئولان فوتبال ایران نیز پاسخ نامه‌ای اف سی را دادند. سهیل مهدی در این باره گفت: آنها یک استعلام کتبی از ما گرفته بودند که کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال جواب آن اعلام شد. استعلام آنها به تخمین ما از شرایط موجود برمی گشت. علاوه بر ما تمامی کشورهای عضو نیز نظر خود را دادند و حالا ای اف سی با جمع آوری نظرات مختلف و جمع بندی نامه‌ها درباره ادامه بازی‌ها به دنبال اعلام یک تاریخ برای استارت بازی‌ها خواهد بود.

او در پایان گفت: در حال حاضر شنیدیم که گویا تاریخ مشخصی برای رقابت‌های بین المللی تیم‌های پایه اعلام شده است اما تاکنون درباره لیگ قهرمانان آسیا چیزی عنوان نشده است.

منبع: ورزش سه

کد خبر 422299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.