نامه دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به شهردار اصفهان

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در نامه‌ای به شهردار اصفهان از خدمات و ایثارگری‌های افراد شاغل در شهرداری‌ها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال مرادی دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در این نامه خطاب به شهردار اصفهان آورده است:

«بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی نظاره گر تلاش‌های ایثارگرانه و از خودگذشتگی عزیزان شاغل در شهرداری‌ها و همکاران در خط مقدم سلامت و خدمات در این شرایط دشوار که خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا آمده‌اند بوده و از خودگذشتگی و جانفشانی‌ها جلوه‌ای ناب و بی نظیر از احسان و نیکوکاری را در این ایام رقم زده است. درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه به محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی برای شهروندان است.

بر خود فرض میدانم تلاش‌های شبانه روزی، سخاوت و مناعت طبع جنابعالی و مجموعه همکاران ارجمندتان که با ایثارگری‌های دلسوزانه و بی وقفه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا که در این شرایط دشوار وجود گرانقدر خویش را به خطر انداخته و در این عرصه خدمت می‌کنند، قدردانی کنم، از خداوند متعال برای خادمان واقعی ملت و سرمایه‌های بی نظیر و عظیم کشور، عزت، عافیت، سربلندی و عاقبت بخیری مسئلت دارم.»

کد خبر 422298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.