درخواست‌های شهروندان مهابادی از شهرداری، الکترونیکی شد

شهردار مهاباد گفت: شهروندان می‌توانند مسایل و مشکلات منطقه و محله خود در حوزه عمران شهری را از طریق فضای مجازی به اطلاع مدیریت شهری برسانند تا نسبت به رسیدگی آن اقدام‌های لازم انجام شود.

به گزارش ایمنا، کامران فاتح اظهار کرد: با توجه به شروع فعالیت فصل عمران، از جمله اقداماتی چون جدول‌گذاری، بتن پلاک، آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر، شهروندان می‌توانند با ارسال درخواست‌ها و تصاویر از مکان‌های که نیاز به ترمیم و بازسازی دارند، به ادمین کانال تلگرامی شهرداری درخواست خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: شهروندان تصاویر خود را به کانال ارتباطی «شارکم مهاباد» در فضای مجازی به نشانی sharakam_mahabad@ ارسال کنند تا پس از بررسی و براساس اولویت نسبت به رفع آنها رسیدگی شود.

شهردار مهاباد با قدردانی از احساس مسؤولیت شهروندان در همکاری با پایگاه‌های خبری شهرداری در امر اطلاع‌رسانی گفت: تمامی درخواست‌ها جهت اقدام در کارگروه ویژه‌ای با نظارت شخص شهردار دسته‌بندی شده و به واحدهای مرتبط شهرداری ارجاع و پیگیری می‌شود.

فاتح تصریح کرد: بر این اساس به محض انجام درخواست‌های ارسالی، نتیجه اقدامات به همراه درخواست شهروندان در کانال خبری «شارەکەم مەهاباد» درج خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 422290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.