۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
گرگان هفت مرحله ضدعفونی شد

معاون خدمات شهری شهردار گرگان گفت: از ابتدای زمان شیوع کرونا تاکنون هفت مرحله عملیات ضدعفونی در این شهر اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، موسی‌الرضا صفری از اجرای هفت مرحله عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر گرگان خبر داد و اظهار کرد: شهرداری گرگان از همان لحظات ابتدایی برای پیشگیری از شیوع این ویروس اقدامات لازم و مورد نظر ستاد مقابله با کرونا در استان گلستان را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: با توجه بر لزوم تداوم توجه به اصل پیشگیری، کمیته سالم‌سازی محیط شهری گرگان در شهرداری گرگان با تمام توان بر تداوم اجرای عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر اقدام خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان گفت: بر این اساس مقرر شد ناوگان حمل و نقل عمومی (تاکسی و اتوبوس‌های شهری) همچنان در دو نوبت در محل پارکینگ اتوبوسرانی واقع در بلوار غدیر توسط سازمان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان ضدعفونی شود.

صفری اضافه کرد: یکی از نقاطی که انتقال ویروس و آلودگی را تشدید می‌کند مکان‌های جمع‌آوری زباله یا همان باکس‌های زباله تعبیه شده در سطح شهر است که برای پیشگیری از شیوع ویروس دستور شست‌وشوی دائم پس از تخلیه زباله به صورت روزانه داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ضدعفونی و گندزدایی تمامی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، جایگاه‌های سوخت سطح شهر، سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان تاکید کرد: ورودی پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر گرگان نیز توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان ضدعفونی خواهد شد.

کد خبر 422283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.