توزیع روزانه ۳ هزار ماسک بین رانندگان و نیروهای مدیریت پسماند

شهردار ارومیه گفت: روزانه سه هزار ماسک بین رانندگان و نیروهای مدیریت پسماند توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمدحضرت پور اظهار کرد: در حال حاضر شاهد فعالیت ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در سطح شهر هستیم که از شهروندان و رانندگان درخواست داریم جهت پیشگیری از شیوع کرونا طرح فاصله گذاری را در داخل ناوگان رعایت کنند.

وی با بیان اینکه جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به رعایت توصیه بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش هستند، عنوان کرد: در حال حاضر روزانه سه هزار ماسک در اختیار مدیریت شهری ارومیه قرار می‌گیرد تا در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و نیروهای مدیریت پسماند توزیع شود.

شهردار ارومیه با اشاره به توزیع بسته حمایتی در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از رانندگانی که بسته حمایتی خود را دریافت نکرده اند، درخواست کرد: جهت تحویل بسته‌های حمایتی به انبار سازمان اتوبوس رانی در اول خیابان شهید بابا ساعی مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: مدیریت شهری ارومیه در کنار خدمت رسانی به مردم در کنار مردم و سپاه شهدا جهت کمک به نیازمندان طی اردیبهشت ماه بسته‌های معیشتی را برای نیازمندان تأمین خواهد کرد.

حضرت پور اظهار کرد: این مهم به دلیل رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه صورت گرفته است و از مردم همچنان درخواست داریم جهت قطع زنجیره کرونا با رعایت توصیه بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هنگام خروج از منزل دستکش و ماسک استفاده کنند.

کد خبر 422269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.