تکمیل سومین بوستان بانوان قزوین تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین گفت: سومین بوستان بانوان قزوین با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و پیش بینی می شود تا پایان امسال تکمیل شود.

به گزارش ایمنا، سیدمحمد علمی اظهار کرد: این بوستان واقع در بلوار جمهوری اسلامی محله مصلی دارای چهار و هفت دهم هکتار مساحت است و تلاش می‌شود پس از تکمیل در پایان سال جاری و با تجهیز آن از اوایل سال آینده قابلیت بهره برداری داشته باشد.

وی با بیان اینکه این بوستان سومین پارک بانوان قزوین است، یادآور شد: در سال‌های گذشته شهرداری‌های مناطق دو و سه قزوین اقدام به احداث پارک بانوان برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان بانو اقدام کردند.

معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات احداث این بوستان از اسفند ماه سال ۹۷ آغاز شده است، اظهار کرد: مدتی به دلیل کمبود منابع مالی و برخی مشکلات این پروژه متوقف شد و از اواخر سال ۹۸ کار ساخت بوستان بانوان دوباره آغاز شد.

علمی تصریح کرد: اعتبار ساخت این طرح عمرانی مربوط به فضای سبز ۱۴۷ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز ساکنان مناطق جنوب شهر به ویژه راه آهن و تهران قدیم به فضای سبز و بوستان، اجرای این گونه پروژه‌ها می‌تواند زمینه رضایت مندی ساکنان این مناطق را در پی داشته باشد.

معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین اضافه کرد: این مجموعه از وسعت بسیار بالایی برخوردار است و از دو بوستان فعال در شهر قزوین بزرگ‌تر است و با رفع نقاط ضعف و اشکالات بوستان‌های قبلی تلاش می‌کنیم این بوستان با امکانات مناسب‌تری آماده بهره‌برداری شود.

علمی افزود: فضاهای گردهمایی اجتماعی، زمین بازی کودکان، پیست دوچرخه سواری، آمفی‌تئاتر روباز و اماکن ورزشی در این بوستان پیش بینی شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 422265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.