فعالیت پایانه‌های مسافربری شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: پایانه های مسافربری پنج‌گانه شهر اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر گرفتند تا مسافران را به اقصی نقاط کشور انتقال دهند.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تلاش مدیران، پرسنل اداری، انتظامات، خدمات، تأسیسات و فضای سبز و همچنین هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پایانه‌های مسافربری پنج‌گانه شهر بار دیگر به چرخه خدمت‌رسانی وارد شده تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسافران را به اقصی نقاط کشور انتقال دهند.

وی ضمن قدردانی از پرسنل خدمات و تأسیسات و فضای سبز پایانه‌ها، افزود: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، بیشترین وظیفه را پرسنل خدمات و تأسیسات پایانه‌ها بر دوش داشتند که به صورت شبانه روزی در تکاپو هستند کیفیت بهداشتی و ایمنی و فضای سبز پایانه‌ها را در بالاترین سطح حفظ کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این اقدامات تا آخرین لحظه ریشه‌کن شدن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از تلاش دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی و به خصوص کادر پزشکی کشور در مقابله با شیوع ویروس کرونا که از تمام توان و امکانات خود استفاده کردند تا سلامت هموطنان حفظ شود، گفت: امروز کادر درمانی، مبارزان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، از این رو باید قدردان جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های این قشر خدوم باشیم.

محبوبی ادامه داد: در راستای آگاه‌سازی جامعه پیرامون روش‌های مقابله با شیوع این ویروس تعداد ۳۰۰ عدد انواع پوستر و بنر در قسمت‌های مختلف پایانه‌ها نصب شده بود که تعداد آنها به ۶۰۰ عدد افزایش یافته، همچنین ۲۰۰ عدد برچسب با عنوان رعایت فاصله فیزیکی در قسمت‌های مختلف پایانه‌ها نصب شده است.

کد خبر 422258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.