شهرداری قزوین میزبان مسابقات حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه

مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مسابقات حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه کارکنان شهرداری قزوین و فرزندان آنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام عبادالله قجر اظهار کرد: مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه متولدین سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵ است، کودکان باید هفت سوره از قرآن کریم به نام‌های حمد، توحید، قدر، کوثر، ناس، والعصر و نصر را جهت شرکت در این مسابقه حفظ کنند.

وی ادامه داد: کارکنان شهرداری قزوین، سوره‌های تعیین شده را که فرزندانشان حفظ کردند، در پایان ماه مبارک رمضان بوسیله موبایل به صورت یک کلیپ تهیه و ارسال کنند.

مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛ مسابقه «نماز در قرآن و نهج‌البلاغه ویژه کارکنان شهرداری قزوین» نیز برگزار می‌شود.

قجر افزود: این مسابقه باهدف ترویج و بهره گیری از کلام نورانی قرآن کریم و کلمات قصار حضرت امیرالمومنین (ع) در کتاب شریف نهج‌البلاغه با موضوعات نماز و اهمیت این فریضه‌ی الهی در دین مبین اسلام برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: امیدواریم با بهره‌گیری هرچه بیشتر و بهتر از مفاهیم و موضوعات مختلف نهج‌البلاغه در جهت ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) اقدام کنیم.

مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: قطعاً بهره مندی از کلام نورانی آن امام و مقتدای شیعیان، زمینه اصلاح جامعه بهتر فراهم خواهد شد.

قجر اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند همه روزه مطالبی که از طریق کانال و لینک شهرداری قزوین ارسال می‌شود را به صورت دست نویس تهیه کرده و عکس آن را در دو مرحله در ماه مبارک رمضان ارسال کنند.
 

کد خبر 422256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.