بخشش اجاره‌بهای املاک شهرداری خمینی‌شهر

شهردار خمینی شهر از بخشش اجاره‌بهای املاک شهرداری این شهر خبر داد.

علی‌اصغر حاج‌حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی زیادی را برای شهرها و شهرداری‌ها به دنبال داشته است، اظهار کرد: با تصمیم شورای اسلامی این شهر، هیچ مبلغی از مستأجران شهرداری در ماه‌های فروردین و اردیبهشت دریافت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مالکان مغازه‌های دوشنبه‌ ازار نیز تمام یا نیمی از اجاره‌بهای املاک خود را بخشیده‌اند، تصریح کرد: عوارض شهرداری بر اساس نرخنامه سال گذشته محاسبه می‌شود تا به این وسیله از اصناف و شهروندان حمایت بیشتری شده باشد.

شهردار خمینی شهر با بیان اینکه جشنواره‌های اسفند و فروردین‌ماه شهرداری از جمله جشنواره‌های استقبال از بهار و جشنواره ملی فرهنگ و سنن لغو شد، عنوان کرد: از شهروندان خمینی‌شهری درخواست می‌کنیم به منظور همراهی با خدمتگزاران حوزه سلامت جامعه، از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی خودداری کنند.

حاج‌حیدری از ادامه عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر این شهر خبر داد و افزود: کلاس‌های آموزشی ویژه پاکبانان برگزار شده و تجهیزات بهداشتی نظیر دستکش و ماسک نیز بین آنان توزیع شده است.

وی از توسعه خدمات الکترونیکی برای کاهش مراجعات مردمی به شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری خمینی شهر پیش از این سرمایه گذاری زیادی برای افزایش خدمات الکترونیکی انجام داده بود و با شیوع کرونا طرح‌های اجرایی در این زمینه افزایش می‌یابد.

کد خبر 422195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.