ائتلاف لیگ برتری علیه پرسپولیس

با گذشت بیش از یک ماه از تعطیلی لیگ حالا همه تیم‌های لیگ برتری بجز پرسپولیس خواهان پایان بازی‌های لیگ برتر هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه شنبه ۱۶ اردیبهشت - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید؛:

"خبرورزشی" با عنوان "شهرت و موفقیت امروزم را مدیون پروین و فوتبالی‌ها هستم" به اظهارات پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پرداخت، کسی که ابتدا با فوتبال نام خود را در ذهن فوتبال دوستان جا انداخت و سپس در عرصه سینما و تلویزیون قدم برداشت و اتفاقاً در طول این سال‌ها موفق نیز شده است.

"گل" با عنوان"بازی در شهرهای سفید" به احتمال برگزاری بازی‌های لیگ برتر به صورت متمرکز در شهرهای سفید پرداخت، احتمالی که در صورت تصمیم گیری برای لزوم ادامه لیگ احتمال اجرایی شدن آن بالا است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شانس قهرمانی؟ هنوز ۱۰ بازی باقی مانده" به آخرین اظهارات محمد دانشگر مدافع استقلالی‌ها پرداخت، اظهاراتی که نشان می‌دهد استقلال هنوز امید زیادی به قهرمانی لیگ برتر دارد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ائتلاف لیگ برتری علیه پرسپولیس" به مخالفت ۱۵ تیم لیگ برتری با شروع دوباره لیگ پرداخت، مخالفتی که اگر به کرسی بشیند باید منتظر نحوه انتخاب تیم‌های سقوط کننده و تیم قهرمان باشیم‌.

"ایران ورزشی" با عنوان"آرزویم مربیگری تیم ملی ایران است" به آخرین اظهارات الکس نوری پرداخت، سرمربی ایرانی سابق وردبرمن پرداخت، کسی که معتقد است هیچوقت تیم‌های لیگ برتری ایرانی به طور جدی سراغ او نیامدند.

"پیروزی" با عنوان"دستشان به جام نمی‌رسد" به درخواست تیم‌های لیگ برتری برای پایان لیگ پرداخت، درخواستی که به گفته این باشگاه‌ها برای سلامتی بازیکنان داده شده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "فوق العاده و خاطره انگیز بود امیدوارم خیلی زود عصر قهرمانی‌های خود را تکرار کند" به اظهارات محمد غلامی پرداخت، بازیکن سابق سپاهان که با این تیم روزهای شیرینی را تجربه کرد.

کد خبر 422193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.