۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
جوان‌سازی بدنه شهرداری لنگرود

شهردار لنگرود گفت: طبق برنامه‌ریزی مدیریت شهری، در سه سال گذشته تعداد ۶۰ نفر از کارکنان قدیمی شهرداری لنگرود با هزینه‌ای در حدود ۳۰ میلیارد ریال بازنشست شده‌اند و روند جوان سازی در بدنه شهردای این شهر تداوم خواهد داشت.

سید مهدی رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: علیرغم مواجه با مشکلات ناشی از بحران ویروس کرونا و بروز شرایط ناپایدار اقتصادی، کلیه حق و حقوق پرسنل در پایان اسفندماه سال گذشته پرداخت شد و بخش اعظم حقوق فروردین ماه کارکنان نیز واریز شده است.

وی به پروژه خیابان تازه ساخت حد فاصل میدان شهید املاکی تا کشتارگاه سنتی این شهر اشاره کرد و گفت: شمع‌ها و تیرهای پل این مسیر نصب شده و کار زیرسازی جاده تا سه ماه آینده به اتمام می‌رسد.

شهردار لنگرود یادآور شد: کار سنگفرش مسیر انتهایی خیابان نظام مهندسی که به دلیل مراجعه پیمانکار به استان خویش، ناتمام باقیمانده بود از سر گرفته شده است.

رجایی با بیان اینکه شهرداری امسال برای اجرای دیوارچینی رودخانه و تحکیم بستر خیابان اسدآبادی از پل بتونی تا مسجد حاج غروی را برنامهریزی کرده است، ادامه داد: آب نمای پروژه احیا و بازسازی باغ ملی تکمیل شده، تیرهای پارکی آن نصب و سرویس بهداشتی آن به زودی آماده می‌شود.

وی با بیان اینکه طراحی المان میدان اصلی شهر (میدان انقلاب) با ویژگی‌های متناسب با فضای موجود در دستور کار قرار دارد، افزود: طرح جدید ترافیکی برای میدان بسیج طراحی شده که به زودی اجرا می‌شود.

شهردار لنگرود افزود: با توجه به اینکه کانال آزموده واقع در جاده لیلاکوه بلا استفاده بوده و زمین آن در تملک اداره آبیاری است، در صددیم طی هماهنگی و نشست‌های تخصصی با حضور فرماندار شهرستان و مدیر آب منطقه‌ای استان گیلان، مجوز پر کردن کانال مذکور را بگیریم تا بخشی از خواسته‌های شهروندان در رفع مشکلات بهداشتی و آبگرفتگی معابر برطرف شود.

رجایی عنوان کرد: پروژه نصب کانیوو دوبل در خیابان آزادی جهت هدایت آب‌های سطحی و پروژه بازگشایی مسیر انتهایی خیابان قوام متصل به خیابان مسکن مهر که به کاهش ترافیک خیابان سعدی کمک شایانی می‌کند، در ایام شیوع ویروس کرونا آغاز شده و در حال اجرا است و برای ورودی شهر از سمت میدان املاکی، نصب چراغ‌های دکوراتیو پیش بینی شده که به زودی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جهت تجهیز ناوگان ماشین آلات شهرداری در سال گذشته دو دستگاه نیسان، یک دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه ایسوزو خریداری شد و برای سال جدید نیز یک دستگاه بیل بکهو و یک دستگاه خاور کمپرسی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی خریداری شده که تا یک ماه دیگر به ناوگان لجستیکی شهرداری افزوده می‌شود.

کد خبر 422182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.