۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
آسفالت ۲۰ هزار مترمربع از معابر فومن

شهردار فومن گفت: در سال جاری ۲۰ هزار مترمربع از معابر شهر فومن آسفالت می‌شود.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و اولویت بندی‌های انجام شده موضوع آسفالت معابر فومن با جدیت و استفاده از همه ظرفیت‌ها در دست اقدام است.

وی افزود: امسال فاز دو امام بر، بلوار ابوذر کوچه شهید نظری، کوچه شهید ابراهیم خواه، پشت فرمانداری، کمربندی شهید شکوری کوچه خوابگاه دانشجویی، جانبازان کوچه شهید بشیر نظری آسفالت خواهد شد.

شهردار فومن اضافه کرد: برای آسفالت این تعداد کوچه و معابر با بالغ بر شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از سوی شهرداری هزینه صرف خواهد شد.

وی میزان سهمیه اختصاصی امسال قیر از سوی دولت به شهرداری فومن را شش میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: شهرداری نسبت به سهمیه قیر اختصاصی دولت برای آسفالت معابر با پیمانکار قرارداد امضا می‌کند.

محمدی یادآور شد: در سال گذشته پنج هزار متر مربع از سطح معابر فومن آسفالت شد، برای روکش آن ۸۰۰ تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفت و حدود ۳۵۰ تن نیز لکه گیری معابر انجام شد، که پیش بینی می‌شود، امسال لک گیری معابر به ۵۰۰ تن برسد.

شهردار فومن علت خرابی آسفالت معابر این شهر را قدیمی بودن آسفالت و بارش مداوم باران عنوان کرد و گفت: روکش آسفالت باید هر ساله ترمیم شود، اما با توجه نوسان و افزایش قیمت و کاهش سهمیه قیر این اقدام گاهی اوقات با تأخیر انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 422172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.