نصب بشکه‌های ترافیکی در مشهد/تخفیف ۴ میلیاردی به شهروندان همدانی

در این بسته خبری از درآمد ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمان تا افزایش پرداخت آنلاین کرایه تاکسی در تهران و تخفیف چهار میلیاردی شهروندان همدانی از شهرداری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تکمیل صفه مقبره الشعرا تبریز تا پایان سال جاری

ایرج شهین باهنر، شهردار تبریز از تکمیل صفه مقبره الشعرا تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: شهرداری تبریز در پروژه مقبره الشعرا فراتر از وظایف خود عمل می‌کند.

اجرای دومین مرحله گمانه زنی عمارت بلدیه رشت

میثم حرفت خواه، رئیس سازمان عمران شهرداری رشت از اجرای دومین گمانه زنی در حیاط عمارت بلدیه رشت به منظور تکمیل طرح مطالعاتی آن خبر داد.

رفع ۵۰ مورد آب‌گرفتگی در سبزوار

مهدی احمدی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: بر اثر بارش شدید باران شب گذشته ۵۰ مورد آب‌گرفتگی در معابر و منازل این شهر گزارش شد که با تلاش آتش نشانان برطرف شد.

بهره برداری از اولین "پیاده راه" کرمانشاه

پیاده راه "پارکینگ شهرداری" که به عنوان اولین پیاده راه شهر کرمانشاه در حال ساخت است، تا پایان شهریور امسال به بهره برداری می‌رسد.

درآمد ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمان

سید مهران عالم‌زاده، شهردار کرمان از تحقق ۸۰۰ میلیارد تومانی درآمد شهرداری کرمان در سال گذشته خبر داد.

تجلیل از کارگران شهرداری آبسرد

آئین تجلیل از کارگران شهرداری آبسرد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آبسرد در محوطه شهرداری برگزار شد.

افزایش پرداخت آنلاین کرایه تاکسی در تهران

علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به تحت پوشش قرار دادن بیش از ۷۰ درصد تاکسی‌های خطی به پرداخت آنلاین گفت: در روزهای کرونایی علاقه رانندگان و مسافران به پرداخت آنلاین کرایه تاکسی افزایش یافته است.

نصب بشکه‌های ترافیکی در نقاط حادثه خیز مشهد

هادی عطارزاده طوسی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: نصب بشکه‌های ترافیکی در نقاط حادثه‌خیز با هدف ایمن‌سازی و افزایش ضریب ایمنی وسایل نقلیه انجام شد.

لزوم طرح هدایت آب‌های سطحی برای شهرضا

ناصر اسدی، سرپرست فرمانداری شهرضا در جلسه ستاد ساماندهی کمربندی و راه‌های مواصلاتی شهرستان شهرضا اظهار داشت: طرح هدایت آب‌های سطحی برای شهرضا لازم است، از سمت جنوب کوه‌ها آب را به سمت شهرضا هدایت می‌کنند و این طرح باید توسط شهرداری با همکاری مدیریت بحران تهیه شود.

تخفیف چهار میلیاردی شهروندان همدانی از شهرداری

شهروندان همدانی در دوره شیوع ویروس کرونا از چهار میلیارد تومان تخفیف از حوزه‌های مختلف درآمدی مدیریت شهری بهره‌مند شدند.

کد خبر 422155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.