پیشگیری از کرونا با  ماسک‌های کارتونی!

شرکت دیزنی شروع به تولید ماسک‌های غیرپزشکی با طرح‌های الهام‌گرفته از شخصیت‌های کارتونی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان، مردم در حال گذراندن دوران سختی از زندگی خود هستند. استفاده از ماسک مخصوصاً برای کودکان ممکن است ترسناک به نظر برسد. به همین دلیل ممکن است استفاده از ماسک‌هایی با طرح‌های زیبا علاوه بر تشویق کودکان به استفاده از آن‌ها، از شدت ترسناک بودن آن‌ها بکاهد.

شرکت دیزنی اخیراً ماسک‌های پارچه‌ای تولید کرده است که تصاویری از شخصیت‌های محبوب کارتونی روی آن‌ها طراحی شده است. این شرکت اعلام کرد که ماسک‌های جدید مناسب استفاده پرستاران، کادر درمانی، افراد مبتلا به کرونا و همراهان آن‌ها نیست؛ این مدل ماسک‌ها در اندازه‌های مختلف متناسب کودکان است.

شرکت دیزنی زمانی تصمیم گرفت این مدل ماسک‌ها را تولید کند که مرکز جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار آمریکا اعلام کرد همه افراد حاضر در محل‌های عمومی باید به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ماسک استفاده کنند. شخصیت‌های طراحی شده روی ماسک‌های جدید بر گرفته از شخصیت‌های انیمیشن فروزن، داستان اسباب بازی، مجموعه فیلم‌های اونجرز و جنگ ستارگان است.

این ماسک‌ها در بسته بندی چهارتایی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. شرکت دیزنی اعلام کرده است که این ماسک‌ها در تاریخ ۱۵ ژوئیه وارد بازار می‌شود. بر اساس اعلام دیزنی، یک میلیون دلار حاصل از فروش این ماسک‌ها و تعداد یک میلیون از آن‌ها به خیریه MedShare تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 422152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.