۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
گوشی تکنو Spark 5  چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی هوشمند Tecno Spark 5 مجهز به دوربین چهارگانه است که این مجموعه دوربین‌ها توسط یک فلش با چهار LED پشتیبانی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Tecno Spark 5 دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰.۲ درصد و وضوح تصویر +HD است. شرکت تکنو برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند از یک فلش LED دوگانه استفاده کرده است که معمولاً استفاده از آن برای دوربین سلفی به ندرت اتفاق می‌افتد. این گوشی هوشمند از فناوری تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند؛ حسگر اثرانگشت در پنل پشتی گوشی کنار دوربین‌ها قرار گرفته است. اصلی‌ترین ویژگی‌های این مدل گوشی هوشمند، قیمت مناسب و طراحی به روز آن است.

یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی Tecno Spark 5 قرار گرفته است؛ دوربین اصلی آن مجهز به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگرم f/1.8 بوده و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج دو مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. هنوز مشخصات دوربین چهارم این گوشی مشخص نشده است؛ این مجموعه دوربین‌ها توسط یک فلش با چهار LED پشتیبانی می‌شود.

گوشی Tecno Spark 5 اندروید ۱۰ را با رابط HiOS 6.1 اجرا می‌کند و از یک CPU هشت هسته‌ای با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز گوشی Tecno Spark 5 توسط یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود، اما سرعت شارژ آن هنوز مشخص نشده است. قیمت Tecno Spark 5 نیز ۱۲۵ دلار ارزیابی شده است. به نظر می‌رسد قیمت مناسب این گوشی هوشمند نظر افراد زیادی را به سوی آن جلب کند.

کد خبر 422148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.