۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
جلالی: امروز اجازه تمرین به ما ندادند

سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت: امروز بازیکنان ما آمدند، به ما گفتند شما نمی‌توانید تمرین کنید! معلوم نیست شاید تا پایان اردیبهشت ماه هم نتوانیم تمرین کنیم.

به گزارش ایمنا، مجید جلالی سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی "ورزش تعطیل نیست" درباره تعویق دوباره ادامه لیگ برتر گفت: ما در حال حاضر در یک وضعیت بلاتکلیف به سر می‌بریم و وضعیت بدی است. نزدیک دو ماه است که به صورت روشن به ما نمی‌گویند که باید چه کار کنیم. این بلاتکلیفی اصلاً چیز خوبی نیست.

وی افزود: حدود یک هفته پیش به ما گفتند که تمرینات را از ۱۵ اردیبهشت‌ماه شروع کنید، اما امروز که بچه‌ها آمدند، به ما گفتند شما نمی‌توانید تمرین کنید! معلوم نیست شاید تا پایان اردیبهشت ماه هم نتوانیم تمرین کنیم. بازیکنان دارند خودشان تمرین می‌کنند و زیر فشار می‌روند. این بلاتکلیفی صدمات زیادی به تیم‌ها می‌زند. به نظرم باید تصمیم مشخصی بگیرند و به ما وضعیت را اعلام کنند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که آیا به صورت رسمی به آن‌ها اعلام کرده بودند که تمرینات‌شان را از ۱۵ اردیبهشت‌ماه شروع کنند، توضیح داد: به صورت رسمی به ما اعلام نکردند ولی از آنجایی که ما با مسئولین سازمان لیگ در ارتباط هستیم، آن‌ها از چند روز پیش به ما می‌گفتند احتمالاً از روز ۱۵ اردیبهشت‌ماه می‌توانید تمرینات‌ خود را شروع کنید.

وی عنوان کرد: امروز بازیکنان ما از شهرهای مختلف اینجا جمع شدند و ما هم از آن‌ها تست پزشکی گرفتیم ولی هیچ تمرینی نکردیم چون گفتند اجازه تمرین ندارید. دوست نداریم یک کاری را سرخود انجام بدهیم. به هر حال این یک موضوعی است که همه باید رعایت کنیم ولی می‌خواهیم تکلیف‌مان روشن شود.

جلالی با اشاره به اینکه باید یک تاریخ مشخصی را برای شروع لیگ اعلام کنند، اظهار کرد: در حال حاضر می‌گویند تا ۱۰ خرداد امکان برگزاری مسابقات ورزشی وجود ندارد. تازه آن موقع می‌خواهند بگویند تیم‌ها سه هفته تمرین کنند. با این شرایط لیگ فصل بعد را چه زمانی می‌خواهند برگزار کنند؟ به نظرم باید وضعیت را روشن کنند.

این سرمربی درباره وضعیت تیم‌های ایرانی در صورت ادامه پیدا کردن مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: شما در یک چنین شرایطی نمی‌توانید از هیچ تیمی انتظار پیشرفت داشته باشید. ضمن اینکه هیچ کسی نمی‌تواند همان شرایط قبلی را هم حفظ کند. 

جلالی تأکید کرد: من می‌گویم وضعیت را هر چه سریع‌تر باید اعلام کنند. اگر پایان خردادماه بازی‌ها از سر گرفته شود، احتمالاً تا پایان تیرماه ادامه پیدا می‌کند. با این شرایط شروع لیگ بعدی به آبان‌ماه موکول می‌شود که چنین چیزی امکان ناپذیر است. 

وی اظهار کرد: به نظرم بهتر است که بازی‌ها از اوایل یا اواسط مردادماه شروع شود و تیم‌ها ابتدا ۹ بازی لیگ فعلی را انجام بدهند و بعد دو هفته استراحت کنند و بازی‌های لیگ بعدی را شروع کنند. در این صورت دوره آماده‌سازی تیم‌ها هم ادغام می‌شود.

این سرمربی در پایان خاطرنشان کرد: ادامه پیدا کردن این وضعیت به نفع هیچ‌کس نیست. تیم‌هایی که می‌خواهند به جام باشگاه‌های آسیا بروند هم از نظر هزینه و هم از نظر سلامتی متضرر می‌شوند. در این شرایط نصف بازیکن‌های تیم آسیب‌دیده می‌شوند و این چیزی است که می‌شود تحلیل کرد.

منبع: فارس

کد خبر 422137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.