همه دستاوردهای انقلاب مرهون دفاع مقدس است

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان گفت: رزمایش مواسات از دستاوردهای فرهنگ دفاع مقدس است و به طور کلی می‌توان همه دستاوردهای امروز را از نتایج سرمایه‌های دوران دفاع مقدس تلقی کرد.

به گزارش ایمنا، سردار مجتبی شیروانیان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان امروز در حاشیه دیدار با مدیرکل و مسئولان صداوسیمای مرکز اصفهان پیرامون هماهنگی دستگاه ها برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: باید همه دستگاه‌هایی که در دفاع مقدس نقش داشتند نقش خود را در این ایام تبیین کنند براین اساس لازم است همه دستگاه ها در این بزرگداشت حضور فعال داشته باشند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه دفاع مقدس نباید تحت الشعاع مسائل حاشیه ای قرار گیرد و به بهانه های مختلف یاد آن دوران تعطیل شود، گفت: امروز این رزمایش مواسات از دستاوردهای فرهنگ همان ایام است و به طور کلی می توان همه دستاوردهای امروز را از نتایج سرمایه های دوران دفاع مقدس تلقی کرد.

شیروانیان با تاکید بر ضرورت حفظ و حراست از سرمایه های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: باید گنجینه ای که از دفاع مقدس در سینه ها است بازگو و مستند شود وگرنه ممکن است به فراموشی سپرده شود یا خدای نکرده تحریف شود چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دو مسئله فراموشی و تحریف دستاوردهای ما را تهدید می کند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل صداوسیما در این سال ها و به خصوص در ایام دفاع مقدس عنوان کرد: در آستانه گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس صداوسیما نقش اساسی دارد و به خوبی می تواند دستاوردهای آن دوران را برای آحاد مختلف تبیین کند.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه باید دستاوردهای دفاع مقدس را با بومی سازی تشریح و تبیین کرد ابراز کرد: باید در بحث فضاسازی و تبلیغات چهلمین سال دفاع مقدس نهادینه شود و با لوگوی مخصوص این امر رسانه ای شود.

در ادامه آقای بهرام عبدالحسینی، مدیرکل صداو سیمای مرکز اصفهان با اشاره به اینکه یکی از اهداف سازمانی صداوسیما ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار است اظهار داشت: تجلی این فرهنگ در دوران دفاع مقدس است و ما در همه برنامه ها روزانه در این حوزه ها برنامه می سازیم.

عبدالحسینی با اشاره به ضرورت طراحی یک شعار برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس تصریح کرد: بعد از طرح شعار ما باید یک موجی را در کشور ایجاد کنیم و صداوسیما نیز آن را معکس کند.

مدیرکل صداو سیمای مرکز اصفهان با بیان اینکه با توجه به نقش استان اصفهان در دوران دفاع مقدس انتظار از این استان در بزرگداشت آن دوران بیشتر از بقیه استان ها است اظهار کرد: ما باید فضایی را ترسیم کنیم که همه کشور آن را به عنوان الگو قرار دهند و این مسیر را ادامه دهند که این مستلزم یک برنامه ریزی دقیق و هم افزایی کلیه دستگاه ها در استان است.

وی با اشاره به ضرورت جراین سازی در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما برای این ۴۳ هفته می توانیم هر هفته در صداوسیما، خبر و فضای مجازی یک برنامه داشته باشیم و خواهش ما این است که خود بنیاد نیز تیزرهای جذاب و یک دقیقه ای آماده کند که ما پخش آن را عهده دار خواهیم شد.

عبدالحسینی با بیان اینکه پیرامون ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان ما کاری را پیش تولید کرده‌ایم گفت: ما یک تله فیلم هم در بحث دفاع مقدس بر عهده گرفته ایم اما با توجه به اینکه کارهای دفاع مقدس هزینه بر است ما از دستگاه های مختلف درخواست کمک داریم.

منبع: دفاع پرس

کد خبر 422127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.