عزیزیان: می‌خواهند با بهانه‌تراشی قهرمانی را از پرسپولیس بگیرند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است برخی صحبت‌ها در خصوص لغو لیگ برتر به خاطر این است که بعضی تیم‌ها نمی‌توانند خودشان قهرمان شوند و سعی دارند با بهانه‌تراشی قهرمانی را از سرخ‌پوشان بگیرند.

به گزارش ایمنا، سعید عزیزیان درباره سرنوشت این فصل از لیگ برتر فوتبال کشورمان و اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند این فصل از لیگ برتر باید لغو شود، گفت: آقایان می‌گویند به خاطر کرونا باید لیگ لغو شود در حالی که می‌بینیم خیلی از مشاغل در همین شرایط هم کار خود را انجام می‌دهند. یعنی فقط الان کرونا در ورزش خطرناک است؟ بعضی‌ها دنبال بهانه‌تراشی هستند تا پرسپولیس قهرمان نشود.

وی ادامه داد: ۹ هفته از لیگ مانده و می‌توان بازی‌ها را به طور فشرده تمام کرد. ضمن اینکه در صورت لغو لیگ پرسپولیس باید به عنوان قهرمان اعلام شود. بعضی‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که پرسپولیس قهرمان نشود این در شرایطی است که همین الان در جامعه مردم در مترو و اتوبوس هستند و مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند، اما به نظر فقط در ورزش نمی‌شود کاری کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتحاد برخی باشگاه‌ها برای لغو این فصل لیگ برتر عنوان کرد: بعضی‌ها دستشان به پرسپولیس قهرمانی نمی‌رسد به خاطر همین می‌خواهند لیگ را لغو کنند. سوال من این است که اگر تیم خودشان جای پرسپولیس بود باز هم این حرف‌ها را می زدند؟ آقایان کلی هزینه کردند و به قهرمانی نرسیدند به خاطر همین می‌خواهند پرسپولیس هم قهرمان نشود.

منبع: ایرنا

کد خبر 422117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.