آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان در ۱۵ اردیبهشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر۱۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۱۶ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس در ۲۲ شهرستان استان اصفهان با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی با بیان اینکه در همین زمان خوشبختانه تعداد ۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند و باید دوره قرنطینه را در منزل تا بهبودی کامل طی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: اکنون درمجموع تعداد ۵۳۱ نفر از بیماران کووید ۱۹ را در بیمارستان‌ها تحت مراقبت و دریافت خدمات داریم و متأسفانه از این تعداد ۱۹۲ نفر به نسبت وضعیت جسمی حادتری را دارند و این تعداد بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو نگهداری می‌شوند.

نجیمی، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به مرحله مهار این بیماری در استان فاصله داریم و از شهروندان تقاضا داریم رعایت بهداشت فردی را مورد توجه قرار دهند وعلاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند تا بتوانیم به مرحله مهار این بیماری برسیم و شاهد قطع زنجیره انتقال این ویروس در استان باشیم.

کد خبر 422112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.