انتصاب رابط حمل و نقل و ترافیک در مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از انتصاب رابط‌های حمل و نقل و ترافیک در مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه خبر داد.

محسن ارجمندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور ارتقای کیفیت و تسهیل در اجرای پروژه‌های ترافیکی برای مناطق هشت‌گانه شهرداری رابط‌های ترافیکی انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بررسی موضوعات ترافیکی و رسیدگی به مشکلات ترافیکی در سطح مناطق هشت‌گانه با دستور شهردار کرمانشاه رابطین معاونت ترافیک در مناطق هشت‌گانه به عنوان رابط و کارشناس پروژه‌های ترافیکی مناطق منصوب شدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار کرمانشاه افزود: این رابطین با شرط داشتن حداقل مدرک کارشناسی عمران منصوب شده‌اند.

وی ادامه داد: رابطین ترافیک مناطق هشتگانه پس از انتصاب توسط کارشناسان خبره حوزه حمل و نقل و ترافیک به صورت تئوری و عملی آموزش دیده و با دستورالعمل‌ها و ضوابط لازم آشنا شده و در سمت‌های خود مشغول فعالیت شدند.

ارجمندی گفت: رابطین ترافیک مناطق هشتگانه تمامی مسائل ترافیکی سطح مناطق از قبیل خط کشی محوری، خط کشی بلوک عابر پیاده نصب و تجهیزات پیگیری قراردادهای ترافیکی مناطق و سایر امورات مرتبط با مسائل ترافیکی مناطق خود را بررسی و کارشناسی کرده و بر اجرای پروژه‌های ترافیکی از زمان عقد قرارداد تا اجرای کامل نظارت می‌کنند.

کد خبر 422069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.