تدابیر ویژه شهرداری کرمانشاه برای حضور سرمایه گذاران در شهر

قائم مقام شهردار کرمانشاه با بیان اینکه درآمد شهرداری ارتباط مستقیم با توان مالی مردم و میزان وصول عوارض دارد، گفت: کاهش در این مهم باعث شد که شهرداری دچار مشکل شود.

یحیی عیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا  اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا تأثیر بسیاری بر کاهش درآمدهای شهرداری داشته است و باعت کاهش چشمگیر درآمدهای شهرداری نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا فعالیت و کسب و کار مردم را مختل کرده است، گفت: در واقع منابع درآمدی و اقتصادی مردم با رکود شدید مواجه شده و عملاً اقتصاد شهر بیمار شده است.

قائم مقام شهردار کرمانشاه با بیان اینکه درآمد شهرداری ارتباط مستقیم با توان مالی مردم و وصول عوارض دارد، گفت: کاهش در این مهم باعث شد که شهرداری دچار مشکل شود.

عیدی تصریح کرد: یکی از اصلی ترین دغدغه‌ها و مشکلات شهرداری‌ها در حال حاضر و شرایط موجود جذب درآمدهای پایدار است و تمام توان خود را بکار بسته ایم تا با برنامه ریزی و تدابیر مناسبی که اندیشیده شده است که زمینه حضور بخش خصوصی در مدیریت شهری و ایجاد منابع پایدار و ثابت را به وجود آوریم و امیدواریم بزودی با تشکیل جلساتی که داشتیم و ارائه بسته‌های تشویقی برای سرمایه گذاران  به نتیجه مطلوب برسیم.

کد خبر 422049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.