مسیر دسترسی اورژانس آزادراه تهران - اصفهان تسهیل شود

نماینده شاهین شهر و میمه در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: مرکز اورژانس ۱۱۵ که در حاشیه آزادراه تهران - اصفهان قرار گرفته به آزادراه دسترسی نداشته و نیاز است دسترسی آن تسهیل شود.

مجتبی نیرومند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان، اظهار کرد: بیمارستان‌های گلدیس شاهین‌شهر و بیمارستان میمه هر دو نیازمند ارتقا و تجهیز هستند.

وی با بیان اینکه درمانگاه خیران شهر گز مشکلات فراوانی دارد، افزود: این درمانگاه کمبودهای بسیاری دارد و حتی مکاتبات این شهرستان با دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه هنوز نتیجه‌ای در بر نداشته و حتی از این درمانگاه برای بررسی وضعیت آن بازدید نشده است.

نماینده شاهین‌شهر و میمه در شورای اسلامی استان اصفهان، تصریح کرد: مرکز اورژانس ۱۱۵ که در جوار آزاد راه تهران- اصفهان قرار گرفته به اتوبان دسترسی ندارد و خواسته ما ایجاد دسترسی آن است.

وی در خصوص کاربری نداشتن ساختمان دانشگاه علوم پزشکی در شهر گز، گفت: هیچ گونه استفاده‌ای از این ساختمان نمی‌شود در حالی که شهرداری و شورای شهر گز علاقه‌مند به انعقاد قرارداد و استفاده بهینه از این ساختمان هستند که بهتر است مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زمینه این واگذاری را فراهم نمایند و از این مکان بازدیدی داشته باشند.

کد خبر 422042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.