بررسی اصول مهم گویندگی در وبینار "مبانی گویندگی و صدا"

دومین جلسه کارگاه مجازی وبینار "مبانی گویندگی و اجرا"، ۱۶ اردیبهشت با حضور فائزه فتاحی گوینده و مجری برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مدیر فرهنگسرای رسانه گفت: با توجه به اینکه کارگاه‌های گویندگی همیشه با مخاطبین خوبی روبرو بوده و درخواست‌های زیادی جهت برگزاری آن است به خاطر شرایط حاضر و شیوع ویروس کرونا، ادامه برگزاری این کارگاه‌ها به صورت مجازی برنامه‌ریزی شده است.

فاطمه شفیعی با بیان اینکه مردم با وجود شرایط اخیر به آموزش‌های مجازی روی آورده‌اند، افزود: اولین جلسه کارگاه مجازی گویندگی سه شنبه ۲۶ فروردین با حضور فائزه فتاحی گوینده و مجری اجرا شد که مورد استقبال مخاطبان زیادی حتی از استان‌های دیگر قرار گرفت.

وی افزود: دومین کارگاه رایگان وبینار "مبانی گویندگی و اجرا" نیز از سوی فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷ با حضور فائزه فتاحی گوینده و مجری در فضای مجازی پخش خواهد شد که مباحثی شامل وبینار گویندگی و اجرا، اصول مهم گویندگی و اجرا، ویژگی‌های صدا، بهداشت و پرورش صوت تدریس می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه مجازی می‌توانند پس از ورود به این لینک از طریق مرورگر کروم گزینه مهمان را انتخاب کرده و از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنند.

کد خبر 422039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.