محکومیت شرکت شیمیایی حلال‌های صنعتی در قزوین

محکومیت شرکت شیمیایی حلال‌های صنعتی در قزوین، حکم محکومیت قاچاقچی سیگار در البرز صادر شد، ضبط ۲۵ هزار کیلوگرم شیرخشک در سیستان و بلوچستان، محکومیت ۳ میلیاردی جزای قاچاقچیان لوازم خانگی در خوزستان از کشفیات دو روز اخیر سازمان تعزیرات بوده است.

به گزارش ایمنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جریمه ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی یک شرکت شیمیایی حلال‌های صنعتی خبر داد.

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با شکایت گمرک از یک شرکت شیمیایی حلال‌های صنعتی در خصوص قاچاق فرآورده‌های نفتی، پرونده‌ای در این اداره کل تشکیل شد.

وی افزود: این پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم بدوی این اداره کل ارجاع شد و پس از بررسی و نهایتاً احراز تخلف، متهم به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و ممانعت از فعالیت شرکت به مدت ۲ سال محکوم شد.

حکم محکومیت قاچاقچی سیگار در البرز صادر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: قاچاقچی سیگار به ضبط کالا مکشوفه و ضبط خودرو و پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

علی اکبر مختاری اظهار کرد: عوامل مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی استان البرز ضمن بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری مقدار هشت هزار و ۵۰۰ پاکت سیگار خارجی کشف و پس از تشکیل پرونده، مراتب را به این اداره کل اعلام کردند و موضوع برای رسیدگی به شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد.

مختاری افزود: شعبه رسیدگی کننده به این پرونده، پس از مراحل قانونی و احراز تخلف، متهم را به ضبط خودرو و کالای قاچاق مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ضبط ۲۵ هزار کیلوگرم شیرخشک در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از ضبط ۲۵ هزار کیلوگرم شیرخشک قاچاق خبر داد.

حیدر میرزایی، اظهار کرد: مأمورین انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهرستان سراوان از یک دستگاه خودرو تریلی تعداد یک هزار کیسه ۲۵ کیلویی شیرخشک صنعتی را کشف کردند.

وی افزود: در همین راستا پرونده تخلفاتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال و در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز رسیدگی شد.

میرزایی تصریح کرد: در بررسی مستندات مشخص شد شیرخشک از شهرکرد بارگیری و به سوی مرز جنوب شرق کشور در حال حمل بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز دانست و متخلف را به میزان ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه و ضبط کالا محکوم کرد.

محکومیت ۳ میلیاردی جزای قاچاقچیان لوازم خانگی در خوزستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچیان لوازم خانگی خبر داد.

نعمت الله بیرانوندی اظهار کرد: با ارسال گزارشی از سوی نیروی انتظامی اهواز در مورد توقیف یک دستگاه خودرو وانت و کشف قاچاق لوازم خانگی در حال حمل، پرونده به تعزیرات حکومتی اهواز ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان افزود: رئیس شعبه هفتم پس از استعلامات لازم و احراز تخلف، دو متهم این پرونده را به ضبط کالای مکشوفه و خودرو حامل لوازم قاچاق و پرداخت ۳ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال محکوم کرد.

وی تصریح کرد: رأی صادره پس از اعتراض توسط یکی از متهمین در شعبه تجدید نظر استان رسیدگی و رأی شعبه هفتم مورد تأیید قرار گرفت.

کد خبر 422037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.