۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
تجهیز کارخانه کمپوست رودسر

شهردار رودسر با اشاره به ساماندهی به ریجکتی‌های کارخانه کمپوست این شهر، گفت: امسال برای تجهیز این کارخانه هشت میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش ایمنا، رضا زنده دل با اشاره به اجرای طرح «آرام راه میدان تا میدان» در رودسر، اظهار کرد: اجرای این طرح تأمین کننده منافع و مصالح شهر رودسر به ویژه کسبه و شهروندان است.

وی با بیان اینکه شش میلیارد تومان برای اجرای این طرح از سوی شورای اسلامی شهر رودسر و ستاد بازآفرینی شهری تصویب شده است، گفت: بخشی از این اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری و بخش دیگر از محل منابع دولتی تأمین و اختصاص یافته است.

زنده دل ادامه داد: طول اجرای این طرح ۲۰ هزار متر مربع و مدت زمان اجرا تا زمان تکمیل و بهره‌برداری آن پایان شهریور ماه امسال پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده برای اجرای این طرح، تصریح کرد: بی تردید این طرح بر روی مغازه‌ها و حتی نوع کاربری آنها تأثیر گذار خواهد بود.

شهردار رودسر با تأکید بر اینکه قطعاً آثار اجرای این طرح در حال حاضر برای مردم قابل لمس نخواهد بود، ادامه داد: شهروندان رودسر مطمئن باشند اجرای این طرح تأثیرات مطلوبی در پی خواهد داشت.

زنده دل با قدردانی از همکاری فرماندار شهرستان در فرآیند اجرای این طرح، افزود: قطعاً اگر همکاری مسئولان شهرستان قادر به اجرای این طرح نبودیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط کنونی کارخانه کمپوست رودسر رضایت بخش است، گفت: تمامی ریجکتی‌های کارخانه ساماندهی و در واقع محلی برای دفن بهداشتی زباله ایجاد کرده‌ایم و در این باره نگرانی وجود ندارد.

شهردار رودسر با بیان اینکه هشت میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز کارخانه کمپوست رودسر اختصاص یافته است، اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان ۳۲ چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در سواحل این شهر ساخته شده است.

کد خبر 422028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.