۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
مردم از شروع فوتبال خوشحال خواهند شد

دروازه بان سابق و آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند معتقد است فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد و با شروع آن مردم خوشحال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند وقتی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات ورزشی جهان از جمله فوتبال با تعلیق مواجه شده است حتی خبرهایی در این باره وجود دارد که مسابقات فوتبال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار شود. همین موضوع باعث شده تا بازیکنان و باشگاه‌ها محتمل ضرر شوند.

هر کدام از بازیکنان فوتبال این روزها به این موضوع واکنش‌های خاص خود را نشان می‌دهد. یکی دیگر از بازیکنان دروازه بان سابق و آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند "گرومان وایدنفلر" است.

وایدنفلر، دروازه بان اسبق دورتموند بازی‌های بدون تماشاچی را چالش خاصی برای بازیکنان می بیند و در یک شبکه تلویزیونی گفت: "من از خوش شانسی دوران ورزشی خود را به اتمام رساندم. در بازی‌های بدون تماشاچی، مزیت بازی خانگی را از دست می‌دهید. "

وی افزود: هواداران من را همیشه در بازی به موفقیت تشویق می‌کردند و شجاعت می‌بخشیدند. اگر تماشاچی در ورزشگاه حضور نداشته باشد، هر بازیکن باید خودش سعی کند که به خودش انگیزه ببخشد و متمرکز شود."

وایدنفلر در ادامه گفت: " من فکر کنم که میلیون‌ها آلمانی و هوادار در دنیا از شروع فوتبال خوشحال خواهند شد. مردم می‌خواهند سرگرم شوند."

کد خبر 422021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.