تسهیلات ۲۰ میلیون ریالی برای رانندگان تاکسی در بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گفت: با توجه به وضع موجود برای رانندگان تاکسی واجد شرایط وام ۲۰ میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، حسین اخلاقی، با اشاره به آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با همه گیری ویروس کرونا و کاهش تردد در سطح شهر، حمل و نقل عمومی یکی از کسب‌وکارهایی بود که با رکود اقتصادی مواجه شد.

وی با تاکید بر تدابیر اندیشیده شده برای جبران این خسارت‌ها، عنوان کرد: با توجه به وضع موجود برای رانندگان تاکسی واجد شرایط وام ۲۰ میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: بدون شک پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری یکی از راه‌های مؤثر در کاهش زنجیره گسترش ویروس کرونا است و رانندگانی که معیشتشان به واسطه فعالیت کمتر در این ایام آسیب دیده از سوی دولت و وزارت کشور مورد حمایت، دریافت وام قرض الحسنه قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به شرایط اخذ بسته معیشتی، خاطرنشان کرد: فرآیند و اولویت تخصیص این بسته‌های حمایتی برای رانندگانی است که سن بالاتر و محدودیت برای تردد و اشتغال دارند، همچنین رانندگانی که به علت محدودیت‌های تعریف شده در پروتکل‌های بهداشتی در این بحران امکان فعالیت نداشته اند.

کد خبر 421997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.