پیشنهاد ۷۵۰ هزار دلاری تیم لیگ برتری به دیاباته/ کروس کرونا و لیگ!

در حالی که شیخ دیاباته هر روز دلخوری بیشتری از مدیران استقلال پیدا می‌کند یکی از تیم‌های لیگ برتر ایران به این مهاجم پیشنهادی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان را داده است.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه ۱۵ اردیبهشت - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "پیشنهاد ۷۵۰ هزار دلاری تیم لیگ برتری به دیاباته" به پیدا شدن مشتری جدید ایرانی برای مهاجم موفق آبی‌ها پرداخت، مشتری که به ادعای این روزنامه حاضر است مبلغی معادل ۷۵۰ هزار دلار را نیز پرداخت کند تا شیخ را در خط حمله تیم خود ببیند.

"گل" با عنوان"کورس ویروس و لیگ" به احتمال از سر گیری مسابقات ورزشی طی هفته‌های آتی پرداخت، موضوعی که تصمیم گیری نهایی آن امروز اعلام می‌شود تا باشگاه تکلیف خود را برای ادامه لیگ بدانند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "با ۶ میلیارد می‌توانم بروم اما به تعهدات عمل شود می‌مانم" به آخرین اظهارات شجاع خلیل زاده پرداخت، کسی که در این سال‌ها همواره شایعات زیادی در خصوص پیشنهادات مختلف به او وجود دارد، حال خود او مدعی است اگر باشگاه به تعهدات خود عمل کند پیشنهاد شش میلیاردی را رد می‌کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ادای دین استراماچونی به اسکوچیچ" به پشت پرده پاسخ منفی مرد ایتالیایی به پیشنهاد ایران پرداخت، پیشنهادی که می‌توانست بار دیگر استراماچونی را محبوب ایرانی‌ها کند اما پاسخ منفی او جایگاه اسکوچیچ را بر روی نیمکت تیم ملی تثبیت کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"برگزاری لیگ برتر ممنوع" به آخرین تصمیمات مقام‌های وزارت بهداشت و ستاد کرونا پرداخت، جایی که به ادعای این روزنامه تا روز هفت خرداد همچنان پیگیری تمرینات تیم‌ها ممنوع است و در همان روز در خصوص زمان از سر گیری تمرین‌ها تصمیم‌هایی اتخاذ می‌شود.

"پیروزی" با عنوان"آگهی ترحیم فوتبال " به پیشنهاد کانون مربیان لیگ مبنی بر پایان لیگ پرداخت، پیشنهادی که با توجه به لزوم ادامه لیگ احتمال اجرایی شدن آن پایین است.

"صدای سپاهان" با عنوان "سلطان محرم به ماشین سازان هم پاسخ منفی داد" به رد پیشنهاد ماشین سازی تبریز توسط محرم نویدکیا پرداخت، این در حالی است که در چند ماه گذشته شایعاتی مبنی بر پیشنهاد سرمربیگری ذوب آهن به نویدکیا نیز منتشر شده بود.

کد خبر 421995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.