بهره‌برداری از پروژه مجموعه توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: مجموعه توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار که با صرف اعتباری معادل ۲۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال احداث شده، آماده بهره‌برداری است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه مجموعه توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار «بانو امامی» در زمینی به متراژ ۳۲۵ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۱۲۲ متر مربع در خیابان امین واقع شده است و با صرف اعتباری معادل ۲۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال احداث شده است.

مدیر منطقه منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از دیگر پروژه‌های فرهنگی آماده بهره‌برداری این منطقه را «فرهنگسرای دکتر کتابی» واقع در شهرک کوثر عنوان کرد و افزود: این پروژه در زمینی به متراژ ۳۳۷ متر مربع و زیربنای ۶۵۰ متر در مدت ۱۱ ماه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال احداث شده است.

وی از پیشرفت ۳۰ درصدی خیابان اتصال خیابان مفتح به خیابان آزادگان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه سال‌های زیادی جزء درخواست‌های مردم این محله بود که این شهرداری با همت و تلاش شبانه‌روزی مسیر این پروژه را آزادسازی کرد و هم اکنون در حال عملیات عمرانی و ساماندهی آن است.

باقری اظهار امیدواری کرد: با تلاش مهندسان و کارشناسان منطقه ۱۲ خیابان اتصال مفتح به آزادگان در نیمه اول سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: خیابان اتصال مفتح به آزادگان به طول ۶۰۰ متر و عرض ۳۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال جهت آزادسازی و تملک و ۲۵ میلیارد ریال جهت اجرا در حال احداث است.

مدیر منطقه منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تاکید کرد: منطقه ۱۲ تلاش می‌کند توزیع خدمات را به طور یکسان در محلات منطقه انجام دهد تا شاهد ایجاد منطقه‌ای پویا برای شهروندان باشیم و عدالت بین شهروندان ۱۱ محله این منطقه رعایت شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد پیشگیری کرونا در منطقه ۱۲ گفت: این منطقه، در ایام پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزانه در سه نوبت تمامی معابر و مکان‌های عمومی سطح منطقه را ضدعفونی و با اطلاع رسانی‌های وسیع نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کرده است.

باقری گفت: بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی حمایتی در محله‌های کم‌برخوردار این منطقه توزیع شده است.

کد خبر 421993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.