۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
برایتون مخالف بازی در زمین بی طرف

مدیرعامل باشگاه برایتون اعتقاد دارد که بازی در زمین بی طرف ناعادلانه بوده چرا که تیمش در رقابت‌های باقیمانده از فصل باید مقابل تیم‌های قدرتمندی بازی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، با تعطیلی رقابت‌های باشگاهی فوتبال در اروپا از جمله انگلستان، مدیران باشگاه‌های لیگ جزیره جلسه‌ای برگزار کردند تا بتوانند به توافقی درباره شرایط برگزاری رقابت‌های باقیمانده لیگ برسند. هرچند نتایج دقیق این جلسه اعلام نشده، اما پل باربر مدیرعامل باشگاه برایتون نسبت به صحبت‌های انجام شده در این جلسه واکنش نشان داده است.

وی در خصوص شرایط برگزاری رقابت‌های باقیمانده گفت: مشخصاً همه ما باید توافقاتی را انجام دهیم تا بتوانیم شرایط فعلی را پشت سر بگذاریم، مشخصاً رعایت نکات بهداشتی و بازی بدون حضور تماشاگران از بدیهی‌ترین مسائلی است که باید درباره آن به توافق برسیم تا بازی‌های آینده لیگ برگزار شود.

پل باربر با اظهار مخالفت خود راجع به برگزاری ادامه رقابت‌ها در چند استادیوم بی طرف برای کنترل بیشتر بهداشت محیط تصریح کرد: به عقیده من با توجه به شرایط حساس کنونی، برگزاری ادامه بازی‌ها در زمین بی طرف باعث لطمه زدن به درستی و برابری مسابقات خواهد شد.

برایتون در رقابت‌های پیش روی خود پنج بازی در خانه دارد که باید برای فرار از سقوط، نتایج مطلوبی در این دیدارها کسب کند. تیم جهانبخش در جایگاه پانزدهم جدول است و تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

مدیرعامل باشگاه برایتون در رابطه با چرایی ناعادلانه بودن برگزاری بازی‌ها در زمین بی طرف توضیح داد: پنج بازی از نه بازی آینده ما باید در ورزشگاه خانگی برگزار شود. هر پنج بازی دیدارهای دشواری هستند و از میان آن‌ها، چهار مسابقه با بهترین تیم‌های اروپا داریم.

وی ادامه داد: عدم حضور تماشاگران و هواداران تیم در رقابت‌های باقیمانده به اندازه کافی باعث متضرر شدن ما می‌شود. واضح است که به هر حال بازی در زمین بی طرف نیز ممکن است برای ما سودمند باشد اما مسئله این است که در این مقطع از فصل، بازی‌های ما متوازن و متعادل نیست و به همین خاطر معتقدم منصفانه نخواهد بود که ما از امتیاز میزبانی خود استفاده نکنیم، چرا که ۲۹ بازی خود تا اینجای فصل را با چنین شرایطی برگزار نکردیم.

کد خبر 421951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.