۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
باز هم اخبار ضد و نقیض در مورد ورنر

این روزها خبرهای نقل و انتقالاتی زیادی پیرامون بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال منتشر می‌شود که اکثر آنها شایعه‌ای ییش نیستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود ویروس کرونا و تعطیلی لیگ‌های اروپایی فوتبال، افراد رسانه‌ای سوژه‌های کمی برای انتشار دارد و این آن‌ها را آزار می‌دهد.

با این وجود برخی‌ها به نقل و انتقالات تابستان دامن زدند و برای سرگرم شدن و حفظ ارتباط با فوتبال، خبرهایی در این خصوص کار می‌کنند.

چند وقتی است که خبرهایی از علاقه چندین باشگاه بزرگ اروپایی مثل رئال، بارسا، یووه، لیورپول و پاریس به تیمو ورنر مهاجم لایپزیش آلمان به گوش می‌رسد، اما چندین رسانه اعلام کردند، با وجود علاقه لیورپول به ورنر، آن‌ها بخاطر ضرر مالی ناشی از کرونا، توان پرداخت ۶۰ میلیون پوند برای بردن تیمو به آنفیلد را ندارند.

اما حالا دوباره نیکولو شیرا خبرنگار ایتالیایی خبری منتشر کرده مبنی براینکه لیورپول در حال انجام مذاکرات پیشرفته با تیمو ورنر است. این مهاجم آلمانی انتخاب اول کلوپ است. قرمزها به او پیشنهاد یک قرارداد ۵ ساله و دستمزد ۱۰ میلیون یورو (شامل پاداش‌ها) ارائه دادند و در حال کار کردن برای به توافق رسیدن با لایپزیش هستند.

پیش از این هم بارسا برای جانشینی سوارز و به عنوان پلن دوم در صورت ناتوانی در جذب لئوتارو، ورنر را تحت نظر داشتند

با این وجود باید منتظر ماند و دید سرنوشت ستاره جوان و آلمانی لایپزیش که خواهان‌های زیادی دارد چه خواهد شد و مقصد او برای فصل آینده فوتبال اروپا کجا و کدام تیم خواهد بود

کد خبر 421947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.