فوتی‌های ناشی از کرونا در غسالخانه خلدبرین غسل داده می‌شوند

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: با همکاری شورای شهر و شهرداری یزد و با نظارت کارشناسان بهداشتی، غسالخانه قدیمی خلدبرین برای غسل دادن فوتی‌های ناشق از کرونا بازسازی و تجهیز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کاشفی‌زاده امروز (یکشنبه) در برنامه رادیو شهر اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا تیمم داده می‌شدند که بعد از صحبت‌های مقام معظم رهبری در رابطه با غسل دادن این افراد، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این مهم انجام شود.

وی با بیان اینکه برای اجرایی شدن این اقدام نیاز به فراهم کردن برخی شرایط بود؛ افزود: با همکاری شورای شهر و شهرداری یزد و با نظارت کارشناسان بهداشتی، غسالخانه قدیمی خلدبرین برای غسل فوتی‌های ناشی از کرونا بازسازی و تجهیز شد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه ۲۲ نفر از برادران و ۱۶ نفر از خواهران حوزه علمیه برای غسل دادن متوفیان اعلام آمادگی کردند، تصریح کرد: خانه فرهنگ شهید صدوقی (ره) متولی این امر شد تا وسایل بهداشتی لازم را تهیه کند و با ایمنی بالا این امر در حال انجام است.

نماینده شورای شهر یزد در سازمان آرامستان ها در خصوص بسته بودن مسیرهای آرامستان ها گفت: آرامستان ها و از جمله خلدبرین شهر یزد یکی از مراکز تجمع مردم بود که طبق بخشنامه ستاد مقابله با کرونا برای جلوگیری از شیوع کرونا محدودیت‌هایی در مسیرها ایجاد شد که همزمان با اعلام این ستاد، محدودیت‌ها برداشته خواهد شد.

کد خبر 421945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.