۳۰۰۰بسته غذایی در طرح "همای رحمت" اهدا می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: سه هزار بسته غذایی حمایتی بین نیازمندان واقعی شناسایی شده تحت پوشش جمعیت هلال احمر توزیع می‌شود.

شهریار انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان مانند سال‌های گذشته با تاسی از سیره ائمه معصومین (ع) طرح همای رحمت را با کمک‌های مردمی و مساعدت خیرین در قالب توزیع سبدهای غذایی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح با مشارکت همدلانه مردم نیکوکار و خیران اجرا می‌شود، گفت: هدف از اجرای این طرح کمک به نیازمندان شناسایی شده در مناطق محروم شهرستان اصفهان است. پشتوانه اجرای این طرح در ماه رمضان کمک‌های ارسالی خیرین به جمعیت هلال احمر است و در واقع خیرین این جمعیت را به عنوان واسطه برای انتقال مساعدت‌های خود به نیازمندان انتخاب کرده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان، گفت: اجرای طرح همای رحمت امسال با لزوم کاهش آسیب‌های شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه همراه شده که متأسفانه بسیاری از همشهریان و نیازمندان را درگیر کرده است. به همین دلیل محرومان جامعه در اولویت طرح همای رحمت برای امدادرسانی هستند.

انصاری تصریح کرد: این سبد غذایی شامل: ماکارونی، برنج، رب، روغن، حبوبات، کنسرو، سویا، خرما، گوشت و مرغ است. ویژگی بسته‌های غذایی امسال جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان که با مساعدت خیرین آماده شده است این است که در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اضافه کردن ماسک، مواد ضدعفونی کننده و شوینده نیز در این سبد اولویت دارد تا نیازمندان این  امکان را پیدا کنند که از مبتلا شدن به این ویروس پیشگیری کنند.

وی با بیان اینکه این خدمت بشردوستانه و خداپسندانه برای خدمت به مردم نیازمند است، افزود: پیش بینی می‌شود که با اجرای طرح همای رحمت امسال بتوانیم قریب به سه هزار بسته کمک‌های اهدایی را بین نیازمندان واقعی شناسایی شده تحت پوشش جمعیت هلال احمر توزیع کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان، اظهار کرد: مردم نیکوکار اصفهان جهت مشارکت در طرح ملی همای رحمت می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۴۰۵۴۰۰۰۹۴ به نام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت شعبه میر یا شماره حساب ۹۹۹۹۹ با کد دستوری #۱۱۲* واریز کنند.

کد خبر 421938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.