هدیه شهرداری گرگان به بیماران کرونایی

شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان یک دستگاه پیشرفته صنعتی شستشو و ضدعفونی (رختشویی) لباس و پتو بیماران مبتلا به کرونا را به بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان اهدا کرند.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان در راستای اقدامات مؤثر مبارزه با کرونا ویروس اقدام به خرید یک دستگاه پیشرفته صنعتی شستشو و ضدعفونی (رخت‌شویی) لباس و پتو بیماران مبتلا به کرونا را با هدف همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و خدمات بهداشتی استان گلستان به مرکز تخصصی بیمارستان شهید صیاد شیرازی اهدا کرده است.

وی ادامه داد: این اقدام پس از بررسی نیازهای ضروری انجام گرفته و امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر هر چه زودتر این مشکل را پشت سر گذاشته و اقدامات مؤثری را در راستای سلامت شهروندان انجام دهیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس و تأمین بسته‌های بهداشتی، آموزش و معیشتی برای عموم شهروندان و بالاخص نیازمندان هزینه کرده است.

دادبود عنوان کرد: خدمات ضدعفونی معابر و مسیرهای پرتردد سطح شهر و همکاری نزدیک با قرارگاه‌های مردم، استانداری و فرمانداری و سپاه نینوا استان گلستان اثرات مطلوبی را در راستای مبارزه با ویروس کرونا داشته و این خدمات و همکاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 421935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.