به‌روز رسانی آسفالت معابر اصفهان مورد توجه باشد

رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر از شهردار اصفهان خواست موضوع آسفالت معابر و لکه گیری آسفالت شهر را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی جوادی امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: به علت عدم همکاری ارگان‌های دولتی، لکه‌گیری نامناسب، عدم استانداردسازی مناسب برای نصب دریچه‌های فاضلاب و ایجاد دست اندازهای غیرضروری در معابر شهری، سازمان‌دهی، اصلاح و نگهداری بهینه این معابر انجام نگرفته و به‌روز رسانی آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها نیز عملی نشده است.

وی از شهردار اصفهان خواستار پیگیری این امر شده و از رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی تقاضا کرد موضوع آسفالت معابر و لکه‌گیری آسفالت که موجب نارضایی مردم شده را در دستور کار این کمیسیون قرار دهد.

رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان همت کارکنان و پاکبانان خدمات شهری شهرداری اصفهان در ارتقا نظافت شهری اصفهان دانست و تصریح کرد: به علت شیوع کرونا درآمد حداقل دو ماهه اول سال ۹۹ شهرداری یعنی حدود یک ششم بودجه محقق نشده و اما این موضوع دلیل آن نیست که نظافت و زیبایی شهر تحت تأثیر قرار گیرد.

وی ادامه داد: کاهش هزینه‌ها را باید در جای دیگر پیگیری کرد نه با کاهش حضور کارگران تنظیف معابر، کاهش شب کاری‌ها، حذف حق شیفت و کاهش کارگران زیرا چنین اقدامی در صورت انجام به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

کد خبر 421929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.