اجرای پروژه فاز ۲ ملل به همکاری همه دستگاه‌ها نیاز دارد

شهردار ساری با اشاره به به اهمیت اجرای پروژه فاز دو پارک ملل، گفت: این پروژه گردشگری در اقتصاد شهر ساری به ویژه صنعت توریسم و اشتغالزایی در این زمینه، تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش ایمنا، عباس رضایی با بیان اینکه فاز دوم این پروژه به طول شش کیلومتر و۳۲۰ هکتار در حاشیه رودخانه تجن تا ابتدای پل روستای 'تنگه لته' واقع شده است، اظهار کرد: اجرای این پروژه عظیم که در کارنامه گردشگری استان مازندران قرار می‌گیرد همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی گفت: تولیت زمین‌های اطراف رودخانه که بستر باشد، با امور آب منطقه‌ای است و نقشه‌ای نیز به همین منظور تهیه و موارد در آن نشان داده شده است.

شهردار ساری با بیان اینکه یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل این پروژه مهم در مرکز استان نیاز است از انتخاب سرمایه‌گذار برای این پروژه خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه می‌توان به آینده‌ای روشن و افزایش سهم ساری در بخش گردشگری و جذب مسافر امیدوار بود.

رجبی تصریح کرد: این پروژه توأمان شماری از نیازهای شهروندان این شهر را در بخش‌های مختلف گردشگری، فرهنگی، اقتصادی و اشتغال فراهم می‌کند لذا بر خود وظیفه می‌دانیم که نسبت به ادامه ساخت آن نهایت تلاش خود را بکار گیریم.

وی ادامه داد: پروژه فاز دوم بوستان ملل علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از هزار نفر و غیر مستقیم برای شماری از جوانان این شهر و تأمین نیازهای تفریحی و اوقات فراغت، امکان گردشگری و سیاحت را برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی نیز فراهم می‌کند.

شهردار ساری با بیان اینکه بیش از ۷۰ نوع کاربری برای این پروژه پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: ایجاد گذرگاه جاده‌ای بزرگ از جمله این موارد است که در منطقه جنوب شهر ساری در خور توجه است؛ ایجاد فضای گردشگری با تلکابین از منطقه جنگلی سه کوه تپه تا پارک ملل نیز از دیگر ظرفیت‌های گردشگری در این پروژه است.

کد خبر 421928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.