تمدید قرارداد تراشتگن با بارسلونا در هاله ای از ابهام

دروازبان آلمانی تیم بارسلونا اعتقاد دارد که در حال حاضر مسائل مهم تری نسبت به تمدید قراردادش برای وی و باشگاهش وجود دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مارک آندره تراشتگن دروازبان آلمانی بارسلونا در جدیدترین صحبت‌های خود گفته است که از شرایطش در این تیم راضی است و نگرانی خاصی به خاطر توقف فرایند تمدید قراردادش ندارد.

قرارداد فعلی تراشتگن در سال ۲۰۲۱/۲۲ به پایان می‌رسد و گفته می‌شود باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب اوست.

با وجود اینکه تراشتگن به تمدید قراردادش فکر می‌کند، اما وی در آخرین صحبت‌هایش اعلام کرده است که عجله‌ای برای این موضوع ندارد و متوجه است که در حال حاضر، مسئله کرونا اولویت بیشتری نسبت به قرارداد او دارد.

وی در یک لایو اینستاگرامی با مالک باشگاه سابقش، مونشن گلادباخ گفت: صحبت‌های اولیه برای تمدید قرارداد انجام شده است. اما همانطور که گفته ام، فعلاً صحبت‌ها را متوقف کرده ایم چراکه اعتقاد دارم مسائل مهم‌تری وجود دارند.

تراشتگن در ادامه یادآور شد: از شرایطم در بارسلونا راضی و خشنود هستم و تیم هم عملکرد خوبی دارد. به عنوان یک بازیکن مگر چیز دیگری هست که نیاز داشته باشم و بخواهم؟

دروازبان بارسلونا با این تیم موفق به کسب قهرمانی‌های متعددی شده و در میان هواداران نیز محبوبیت بالایی دارد. مهره جانشین مانوئل نویر در تیم ملی آلمان که به نظر می‌رسد در سال‌های آینده بتواند جایگاه خود را به عنوان دروازبان اصلی تیم ملی کشورش تثبیت کند.

کد خبر 421914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.