۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
آغاز به کار هتل های استان اصفهان

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از آغاز به کار هتل‌های این استان از امروز و با استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی اصفهان، سید علی صالح درخشان امروز _ ۱۴ اردیبهشت ماه_ گفت: از بیستم اسفند ماه سال گذشته بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پذیرش، رزرو و اقامت در تمامی واحدهای اقامتی استان اصفهان شامل هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، میهمان‌پذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی ممنوع شد.

او افزود: فعالیت هتل‌های استان اصفهان با حدود ۵۰ درصد ظرفیت آنها و رعایت تمامی دستورهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از بیماری کرونا از امروز آغاز می‌شود.

او تاکید کرد: این کار با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا انجام می‌شود و تمامی هتل‌ها موظف به رعایت دقیق و کامل همه دستورهای بهداشت اعم از ضدعفونی کردن و پذیرش مسافران تا سقف ۵۰ درصد ظرفیت خود هستند و کارشناسان این اداره کل نظارت‌های دوره‌ای و دقیقی بر عملکرد واحدهای اقامتی خواهد داشت.

استان اصفهان دارای بیش از ۱۵۰ هتل، ۴۴۴ اقامتگاه بوم گردی، ۷۰ هتل سنتی، ۱۵۰ خانه مسافر و ۲۳۰ مهمان پذیر با حدود ۳۵ هزار تخت است.

کد خبر 421910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.