سامانه پایش هوشمند کرونا طراحی شد

سامانه هوشمند پایش کرونا توسط یک شرکت مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، این سامانه جهت پایش و تحلیل وضعیت سلامت افراد و کارمندان شاغل در سازمان‌ها طراحی شده است که در چند بخش و با ویژگی‌های منحصرد به فرد در بعضی سازمان‌ها پیاده‌سازی شده است.

در سامانه سامانه هوشمند پایش کرونا، هر فرد با وارد کردن کد ملی به فرم پایش سلامت خود که شامل چند سوال مرتبط با وضعیت سلامت هر فرد است، دسترسی پیدا کرده و با تکمیل و ثبت فرم، به صورت روزانه اطلاعات وضعیت سلامت خود را در سامانه به روز می‌کند. تمامی اطلاعات افراد شامل مشخصات فردی، وضعیت سلامت و آمار و گزارشات مختلف از طریق پنل مدیریت این سامانه قابل دسترسی و کنترل است.

سامانه پس از دریافت اطلاعات به روز هر فرد، به صورت خودکار و با توجه به فرم تکمیل شده، اطلاعات را تحلیل و وضعیت سلامت افراد را پایش می‌کند. همچنین وضعیت سلامت کلی افراد سازمان از جمله تعداد افراد مشکوک، تعداد مبتلایان، افراد سالم و کسانی که فرم خود را پرنکرده‌اند، مشاهده و کنترل شده و در صورت نیاز، اقدامات خاصی جهت جلوگیری از بروز اتفاقات مرتبط با این بیماری انجام می‌شود.

این سامانه به صورت خودکار و روزانه به کاربرانی که در تکمیل فرم خود سهل انگاری کرده‌اند، پیامی مبنی بر تکمیل هرچه سریع‌تر فرم و تعیین وضعیت سلامت خود، ارسال می‌کند. سامانه هوشمند پایش کرونا به صورت یک اپلیکیشن اندروید نیز طراحی شده و در دسترس است تا کاربران با نصب آن برروی تلفن همراه بتوانند سریع‌تر و راحت‌تر فرم خود را تکمیل کنند.

کد خبر 421892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.