افزایش ۳۱ درصدی روزهای پاک مشهد/عرضه ماسک در ۱۲۷ ایستگاه

در این بسته خبری از اجرای طرح پایتخت کتاب در کرمان تا هشدار آتش نشانی اصفهان درباره افزایش تعداد مار و ساماندهی کارگران ساختمانی در قم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

سامانه نوبت دهی مراکز معاینه فنی خودرو اصفهان

مجید طهماسبی، مدیر عامل سازمان بار و حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: با توجه به حجم بالای مراجعه به مراکز معاینه فنی در این ایام سامانه نوبت دهی مراکز معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

اجرای طرح پایتخت کتاب در کرمان

محمدرضا علیزاده، مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کرمان گفت: طرح پایتخت کتاب با محوریت شهرداری در کرمان برگزار و این طرح در شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب رسیده است.

پرداخت ۱۳۷ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کردستان

علیرضا الوندی، مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: پارسال حدود ۱۳۷ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شد.

بازسازی رودخانه اراک

محمدرضا خسروی، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک گفت: با وجود لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی همچون آب، برق، گاز، مخابرات در بازسازی رودخانه اراک، اما تاکنون شهرداری به تنهایی و با منابع داخلی خود، کار اصلاح و بازسازی را به انجام رسانده است.

افزایش ۳۱ درصدی روزهای دارای هوای پاک در مشهد

رضا اسماعیلی، مسؤول مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی شهرداری مشهد گفت: شمار روزهای دارای هوای پاک در این شهر از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد افزایش دارد.

اعلام برنامه‌های روز شیراز در بهار رمضان

مرتضی جعفری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام کرد: برنامه‌های گرامی داشت روز شیراز، طی یک هفته از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه و در فضای مجازی با در هم آمیختگی معنویت ماه مبارک رمضان و شادمانگی پرشکوه طبیعت اردیبهشت برگزار می‌شود.

هشدار آتش نشانی اصفهان درباره افزایش تعداد مار

نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری روزانه سه تا پنج عملیات مارگیری در شهر اصفهان انجام می‌دهند.

اصلاح لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکی از مواد لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را اصلاح کردند.

ساماندهی کارگران ساختمانی در قم

سید امیر سامع، معاون خدمات شهری شهرداری قم از ساماندهی کارگران ساختمانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساختمانی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با مسئولیت این اداره کل پیش‌بینی شد.

عرضه ماسک یارانه‌ای در ۱۲۷ ایستگاه مترو و پایانه‌های اتوبوس پایتخت

به دنبال اجرای طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت، سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: عرضه ماسک یارانه‌ای در ۱۲۷ ایستگاه مترو و پایانه‌های اتوبوس پایتخت تا پایان هفته عملیاتی می‌شود.

کد خبر 421887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.