۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
افزایش محسوس دما/ جو پایدار می شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: ناپایداری های جوی تا اواخر وقت امروز در بسیاری از مناطق استان ادامه خواهد داشت.

زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ناپایداری‌های جوی امروز در استان اصفهان ادامه خواهد داشت از این رو آسمان بسیاری از مناطق استان نیمه ابری و گاهی افزایش ابر، بارش‌های متناوب و موقتی همراه با رعد و برق، ریزش تگرگ و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

وی افزود: وزش باد در مناطق شرق، شمال و مرکز استان با گرد و خاک محلی همراه است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه این ناپایداری‌ها اواخر وقت امروز از استان خارج می‌شود، ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه شنبه جوی به نسبت پایدار در استان حاکم خواهد شد اما از روز چهارشنبه موج جدید بارش‌ها استان را فرامی گیرد.

وی همچنین به بارش‌های پراکنده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اشاره و اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها از آران و بیدگل با میانگین چهار میلی متر و برزوک با میانگین ۴.۵ میلی متر گزارش شده است.

سیدان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: چوپانان با دمای ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و میمه با دمای سه درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 421883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.