تمدید مهلت پرداخت عوارض شهرداری مهاباد

شهردار مهاباد گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مهلت تخفیف پرداخت عوارض شهرداری به مدت دو هفته دیگر و تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

به گزارش ایمنا، کامران فاتح اظهار کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا بخش زیادی از شهروندان موفق به پرداخت عوارض شهری نشده‌اند که بر این اساس به منظور تسهیل و جبران زمان از دست رفته و مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض، اعلام کاهش هزینه‌ها و عوارض ساختمانی با مصوبه شورای شهر تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: شهروندان تا اتمام مدت باقی‌مانده فرصت دارند برای بهره‌مندی از این تخفیف به صورت تدریجی به شهرداری مراجعه و از ازدحام غیر ضروی به این منظور اجتناب کنند.

شهردار مهاباد با بیان اینکه این تصمیم براساس مصوبه شورای شهر اتخاذ شده است، اضافه کرد: در این مدت، شهرداری مهاباد در بهای عوارض شهری هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

فاتح عنوان کرد: شهروندان فرصت کافی برای استفاده از مزایای تخفیف عوارض شهرداری را در اختیار دارند و از آنها می‌خواهیم تا حد امکان از ازدحام در شهرداری برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خودداری کنند.

وی گفت: افرادی که تمام هزینه‌های مربوط به صدور پروانه ساختمانی، گواهی عدم خلاف، پایان‌کار و تفکیک در حد مجاز (بدون احتساب جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰) را تسویه کنند، از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌مند شده و همچنین آن دسته از شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض سالیانه، معوقه نوسازی و کسب و پیشه اقدام کنند، در قالب طرح خوش حسابی شامل ۲۵ درصد تخفیف می‌شوند.

منبع: ایرنا

کد خبر 421871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.