روزانه ۱۸هزار ماسک در ۶ مرکز شهرداری تبریز تولید می‌شود

شهردار تبریز گفت: روزانه به طور متوسط ۱۸ هزار ماسک در شش مرکز فرهنگی شهرداری تولید می‌شود که این کار تا زمان رفع نیاز و غلبه بر ویروس کرونا ادامه‌ می‌یابد.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر در بازدید از مرکز تولید ماسک شهرداری منطقه پنج با اعلام این خبر اظهار کرد: در بحث شیوع بیماری کرونا، بسیاری از مجموعه‌ها برای رفع کمبود ماسک و ملزومات مورد احتیاج بهداشتی وارد عمل شدند که واحد فرهنگی شهرداری تبریز نیز با توجه به تعطیلی فرهنگسراها، در این راستا ورود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مربیان فرهنگسراهای شهرداری به واسطه تعطیلی این مراکز، سنگر خدمت را تغییر دادند و در شش مرکز به صورت خودجوش اقدام به تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف می‌کنند.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: بسیاری از این مربیان چرخ‌های خیاطی خود را از خانه آورده‌اند و برخی دیگر نیز از چرخ‌های خیاطی شهرداری مستقر در فرهنگسراها استفاده می‌کنند که مجموعه این عوامل دست به دست هم داده تا شاهد تولید ۱۸ هزار ماسک در روز باشیم.

ایرج شهین باهر با اشاره به تهیه سبدهای غذایی در منطقه پنج یادآورد شد: ۳۱۳ بسته غذایی به ارزش هر کدام ۳۰۰ هزار تومان از طریق آنها و خیرین منطقه جمع آوری شده است که در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برخی از آنها در مقاصد از پیش تعیین شده در روستاهای اطراف تبریز توزیع شده و ادامه آن نیز طی دو روز توزیع می‌شود.

کد خبر 421869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.