هفتمین مرحله گندزدایی جایگاه‌های CNG سازمان تاکسیرانی قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از آغاز هفتمین مرحله ضدعفونی و گندزدایی جایگاه های سی‌ان‌جی توسط سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هفتمین مرحله ضدعفونی و میکروب زدایی جایگاه‌های سی‌ان‌جی سازمان تاکسیرانی توسط پمپ قوی و تحت فشار آغاز شد و علاوه بر این، نازل‌ها، تجهیزات، دستگاه‌های کارت‌خوان، سرویس‌های بهداشتی، محوطه و کلیه سطوحی که شهروندان با آن در تماس هستند روزانه در نوبت کاری توسط بهره برداران (پیمانکاران) این جایگاه‌ها گندزدایی و میکروب زدایی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و اسپری ضدعفونی کننده نانو به طور مداوم توسط سازمان تاکسیرانی در اختیار متصدیان جایگاه‌های سی ان جی قرار داده می‌شود، سوخت گیری در جایگاه‌ها فقط از طریق اپراتورها انجام می‌گیرد و شهروندان مجاز به دست زدن به نازل‌ها و تجهیزات جایگاه‌ها نیستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پرداخت هزینه سوخت فقط از طریق کارت بانکی صورت می‌گیرد و دریافت وجه نقد در جایگاه‌ها به طور کامل ممنوع می‌باشد که این موضوع مورد استقبال شهروندان و رانندگان تاکسی قرار گرفته است.

عرشیان افزود: سازمان تاکسیرانی دارای هشت جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود ۱۵ هزار خودرو در این جایگاه‌ها سوخت گیری می‌کنند.

کد خبر 421864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.