۵۳ تیم هلال احمر به یک هزار و ۷۷۱ مصدوم امداد رسانی کردند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی در قالب ۵۳ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در ۴۱ حادثه به یک هزار و ۷۷۱ حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ داریوش کریمی با اشاره به اینکه در طول هفته گذشته پوشش امدادی ۴۱ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است، اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به یک هزار و ۷۷۱ حادثه دیده کردند.

وی با تاکید به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی ششم لغایت سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری، گفت: در این بازه زمانی ۱۹ حادثه جاده‌ای، هشت حادثه شهری، شش مورد خدمات حضوری، سه حادثه صنعتی و کارگاهی، سه حادثه سیل و آبگرفتگی و دو حادثه کوهستان توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در خصوص اینکه در طول این مدت چهار مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۱۶۲ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۳ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در مأموریت‌های یادشده مشارکت داشته اند.

کد خبر 421859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.