افزایش ظرفیت سرویس‌دهی مراکز معاینه فنی برای نوبت‌های آنلاین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به صفوف طولانی انجام معاینه فنی در مرکز جی، یکی از خطوط این مرکز به نوبت‌های اینترنتی اختصاص یافته است.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از سیاست‌ها و استراتژی‌های کلانشهر اصفهان حرکت به سمت ایجاد شهر هوشمند و الکترونیک است.

وی افزود: در این راستا ستاد معاینه فنی شهرداری اصفهان و مدیریت اجرایی آن از سال گذشته تصمیم گرفته خدمات مربوط به نوبت‌دهی معاینه فنی خودروها را برای جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، به صورت هوشمند و اینترنتی ارائه کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: آبان ماه سال گذشته سامانه نوبت‌دهی اینترنتی مراکز معاینه فنی خودروها به نشانی www.fani.hamlebar.com راه‌اندازی شد تا شهروندان با مراجعه به آن و وارد کردن شماره پلاک خودرو، مشخصات اولیه و پرداخت آنلاین هزینه، کوتاه‌ترین زمان در مراکز معاینه فنی را انتخاب و با کمترین اتلاف وقت نوبت معاینه فنی را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به صفوف طولانی انجام معاینه فنی در مرکز جی، یکی از خطوط این مرکز به انجام کار نوبت‌های اینترنتی اختصاص یافته است.

طهماسبی گفت: تا چند روز آینده یکی از خطوط مراکز معاینه فنی تعاونی تاکسیرانی و ارغوانیه را نیز به نوبت دهی آنلاین اختصاص می‌دهیم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی فرمانده پلیس راهور کشور جریمه نداشتن گواهی معاینه فنی را تا ۱۵ اردیبهشت منتفی اعلام کرد، افزود: با توجه به اینکه از ۱۵ اردیبهشت ماه احتمال فعال شدن دوباره دوربین‌های سطح شهر وجود دارد و جریمه برای خودروهای فاقد معاینه فنی صادر می‌شود، شهروندان باید برای دریافت گواهی معاینه فنی اقدام کنند تا به زمان پیک مراجعات به مراکز برخورد نکنند.

کد خبر 421853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.