شهرداری مناطق بر اساس بسته تشویقی جدید عمل کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخورد شورای شهر با تخلفات، عده‌ای را ذوق زده نکند تا دست به تسویه حساب سیاسی زده و به دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با قدردانی از کسانی که بر مبنای سیره امیر مؤمنان (ع) بر دستگیری از نیازمندان همت می‌کنند، اظهار کرد: مسئولان در کنار فعالیت‌های خیرین با برخورد با محتکرانی که سبب‌ساز گرانی اقلام مورد نیاز مردم شده‌اند، این افراد را درس عبرت برای دیگر محتکران قرار دهند.

نصراصفهانی با بیان اینکه قیمت‌ها در حال افزایش بی‌حساب و کتاب است، خاطرنشان کرد: نیاز است ستاد تنظیم بازار نظارت بیشتری بر قیمت اقلام مورد نیاز مردم در بازار داشته باشد.

وی اضافه کرد: بسته تشویقی مصوب در خصوص اخذ پروانه ساختمان و گواهی پایان کار که در جلسه گذشته شورای شهر که با نهایت همراهی اعضای شورا و مدیران شهرداری به تصویب رسید، در جلسه فوق‌العاده فرمانداری نیز به تصویب رسیده که درخواست داریم از هفته جاری عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از شهرداری خواست با همکاری رسانه‌ها در خصوص این بسته تشویقی به شهروندان اطلاع‌رسانی لازم را بکنند، افزود: شهروندان باید از مفاد این بسته اطلاع پیدا کرده و جزئیات آن برای انبوه‌سازان تبیین شود.

وی با تاکید بر اینکه در شهرداری مناطق باید بر اساس این مصوبه عمل کرده و از هرگونه اقدام توافقی و فشار مضاعف بر مردم خودداری شود، گفت: بر اساس مصوبه شورا کسانی که زودتر به شهرداری مراجعه کنند از تخفیف بیشتری برخوردار شده و زمان بیشتری برای دریافت پروانه خواهند داشت.

شورا به موضوع پارک وحش صفه ورود جدی می‌کند

نصراصفهانی تصریح کرد: در روزهای اخیر مشاهده شد که عده‌ای از شهروندان در خصوص پارک وحش صفه توقع و انتظار خود را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کردند که از کمیسیون اجتماعی شورا درخواست دارم به این موضوع ورود جدی‌تری داشته و اقدامات لازم را بعمل آورد.

وی ادامه داد: هر اقدامی که در این رابطه انجام شود، با رعایت حقوق حیوانات و حفظ هویت تفرجگاهی این مکان برای شهروندان لحاظ خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین با تقدیر از کسانی که در برنامه "یک شهر گفت‌وگو" همکاری کردند، اضافه کرد: طی فراخوان این برنامه ۷۴۱ نفر ثبت‌نام کرده و ۵۶۰ نفر داوطلبانه نیز در جلسات مربوط به تدوین برنامه جامع حضور فعال داشتند که اتفاق مبارکی بوده و سبب غنابخشی به تصمیمات می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز عمومی شهر، ادامه داد: اگر موازین مربوط رعایت نشده و فاصله‌گذاری اجتماعی به عادت عمومی تبدیل نشود، شاید با موج دیگری از بیماری کرونا مواجه می‌شویم که زندگی شهر و شهروندان را به مخاطره خواهد انداخت.

شورای شهر با وحدت در درون مدیریت شهری امور شهر را پیش می‌برد

نصر اصفهانی گفت: نظارت بر مدیریت شهری و امور جاری شهر برای حفظ منافع مردم یکی از وظایف شورای شهر است که در صورت قطعی شدن حتی یک تخلف در شهرداری با افراد متخلف تعارفی نخواهیم داشت.

وی افزود: کسانی که به دلیل انجام یک تخلف مورد خطاب قرار می‌گیرند روی ترش نکنند و نیروهای پاکدست شهرداری‌ها و سازمان‌ها نیز خطاب شورای شهر را به خود نگیرند بلکه مخاطب تذکرات و نطق‌های میان دستور اعضای شورای شهر اصفهان، تعداد اندک متخلفان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اخباری که در این زمینه منتشر می‌شود، عده‌ای را ذوق زده نکند تا دست به تسویه حساب سیاسی زده و دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود باشند زیرا شورای شهر اگرچه بر ایفای وظایف قانونی خود مصمم است، لیکن با وحدت در درون مدیریت شهری امور شهر را به پیش می‌برد.

کد خبر 421830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.