شهریه مصوب مدارس غیردولتی به والدین بازگردانده نمی‌شود

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استا ن اصفهان گفت: بازگشت شهریه مصوب مدارس غیردولتی به خانواده‌ها امکان پذیر نیست چرا که در زمان تعطیلی مدارس، آموزش تعطیل نبوده است.

وحید محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت شهریه مدارس غیردولتی در تعطیلی مدارس، اظهار کرد: شهریه این مدارس از دو قسمت شهریه مصوب و شهریه خدمات جانبی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بازگشت شهریه مصوب امسال مطرح نیست، افزود: در وضعیت تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا آموزش تعطیل نبوده و تنها رویکرد آن تغییر کرده به همین دلیل این شهریه به والدین بازگشت داده نمی‌شود.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: در مورد بازگشت شهریه اردوها و کلاس‌های غیر درسی که در ابتدای سال بین مدارس و والدین مقرر شده بود پس از اعلام پایان سال تحصیلی در کمیته تخصصی که در سازمان مدارس غیردولتی تشکیل شده است بررسی و اعلام نظر خواهد شد.

وی در خصوص مدارس پیش دبستانی افزود: این مدارس به دلیل اینکه آموزش مناسبی ارائه ندادند هر تصمیمی که از طرف این کمیته تخصصی در روزهای آینده اتخاذ شود در مورد این مدارس هم اعلام و اجرایی می‌شود.

محمودی در خصوص لزوم پرداخت حقوق کارکنان مدارس غیردولتی، تصریح کرد: شهریه مصوب از سوی والدین در ابتدای سال پرداخت شده است و حقوق کارکنان و معلمان این مدارس در اسفند و فروردین ماه برابر با قرارداد آنها باید پرداخت شده باشد.

کد خبر 421828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.